logo
logo

Søg

0 Resultater

sider
produkter

Reserver parkering

Ved at booke parkering forud for din rejse, er du sikret en p-plads på det bookede område. Det er muligt at reservere parkering på alle parkeringsområder.

Skulle det fremgå, at der ikke er ledigt i den ønskede periode, er du dog fortsat sikker på en p-plads ved afrejse fra Billund Lufthavn, da vi har pladsgaranti. Parkering kan altid foretages på et af de ledige områder i lufthavnen uden booking.

Værd at vide før du booker parkering

Alle bookinger kan frit afbestilles indtil 24 timer før påført ankomsttid.
Brobizz og nummerpladebetaling kan ikke benyttes til reservation.

LufthavnsParkeringen kan kontaktes på +45 75 35 40 33

FAQ

Hvor sent kan en reservation foretages?

Reservation skal foretages mindst 6 timer før påregnet ankomsttid.

Hvor langt ud i fremtiden kan der reserveres?

Der er åben for reservation 1 år frem.

Kan der bookes parkering over telefonen?

Nej, parkering kan ikke bookes over telefonen. Booking skal ske på hjemmesiden.

Hvad hvis jeg ankommer tidligere end forventet?

Ja, du kan ankomme 4 timer før påført ankomsttid.

Du skal dog være opmærksom på, at påbegynder du din reservation tidligere end bestilt, vil udkørselstidspunktet afkortes tilsvarende.

Kan en reservation annulleres?

Ja, indtil 24 timer før påført ankomsttid.

Via bestillingsbekræftelsen modtaget på mail tryk på linket ”administrer min bestilling” øverst til højre.

 

Indtast mail og parkeringsbestillingsnummer. Bestillingsnummeret står øverst til venstre på bekræftelsen.

 

Tryk på bestillingsnummeret med blyanten foran

 

Tryk på ”annuller”

Kan en reservation ændres?

Ja, indtil 24 timer før påført ankomsttid. Med forbehold for udsolgte datoer eller P-områder.

Via bestillingsbekræftelsen modtaget på mail tryk på linket ”administrer min bestilling” øverst til højre.

Indtast mail og parkeringsbestillingsnummer. Bestillingsnummeret står øverst til venstre på bekræftelsen.

Tryk på bestillingsnummeret med blyanten foran

Tryk på ”Rediger bestilling”

Indtast ønskede ændringer i højre side og tryk ”bekræft ændring”.

Vær opmærksom på at ændringer forudsætter ledige pladser, dette gælder også ved ændringer inden for samme datoer.

Pris er variable og det er ikke givet at prisen er den samme selvom ændring er indenfor samme dato.

Den oprindelige booking pris er kun gyldig på bookingdagen.

Hvis ændringen kræver betaling, sendes du videre til Nets og betaling. Hvis ændring gør at du skal have penge tilbage, sker det til samme kreditkort som brugt ved bestilling når ændringen er bekræftet.

Hvad sker der, hvis der medbringes en anden bil end den oprindelige registrerede?

Det er vigtigt at nummerplade passer med bilen der ankommes i, da det er nummerpladen der udsteder P-billetten. Log ind på "Administrer min bestilling" via bestillingsbekræftelsen, eller gå til hjemmesiden og tryk på feltet "Ændrer min bestilling" gå ind på bookingen og tryk på "Ændre nummerplade" og indtast det nye registreringsnummer.

Via bestillingsbekræftelsen modtaget på mail tryk på linket ”administrer min bestilling” øverst til højre.

 

Indtast mail og bestillingsnummer. Bestillingsnummeret står øverst til venstre på bekræftelsen.

 

Tryk på ”ændre nummerplade” i feltet til højre.

 

Sidder du med en mobil eller tablet og feltet ikke er synlig, kan du trække oplysningerne frem og tilbage.

 

Indtast ”ny nummerplade” og tryk ok.

 

Bekræftelse med ændringer sendes på mail og ændringen vil også være synlig i feltet ”nummerplade”

Kan der reserveres El-ladepladser?

Nej, el-ladepladser kan ikke reserveres.

Kan der reserveres handicappladser?

Nej, handicappladser kan ikke reserveres.

Kan BroBizz og nummerpladebetaling benyttes til reservation?

Nej, BroBizz og nummerpladebetaling kan ikke benyttes til reservation.

Hvor ofte ændres priserne på parkeringspladserne?

Vores parkeringspriser overvåges konstant for at sikre, at vi tilbyder den bedst mulige pris. Dette betyder at pris/tilbud kun er gyldige på reservationstidspunktet.

Hvordan kan bekræftelses-e-mail blive sendt på ny?

Log på "Ændrer min bestilling" som findes øverst på forsiden, hvor du finder feltet "Gensend bestillingsmail". Husk at kigge i uønsket post eller mappen reklamer.

Hvad sker der, hvis min returflyvning er forsinket?

Hvis din flyvning er forsinket og du går over sluttiden for din reservation, debiteres du for den ekstra dag/dage til bomprisen.