Lost and Found kontoret er bemandet alle ugens dage fra 8 til 12.
Udlevering af hittegods kan, efter aftale, ske i dette tidsrum.
Før udlevering kan ske, skal nedenstående formular udfyldes.
Modtagelse, opbevaring og udlevering registreres løbende elektronisk.
Registrerede genstande opbevares i 30 dage.
Såfremt der ikke er rettet henvendelse, vedrørende de glemte genstande, bliver disse doneret til velgørenhed.
Pas/dokumenter, elektronik, smykker og andre værdigenstande, opbevares i 48 timer, hvorefter disse overdrages til Billund Lufthavns Politi.
Genstande af særlig høj værdi, overdrages omgående til Billund Lufthavns Politi.
Det er muligt at få tilsendt glemte sager, efter aftale med personalet.
Lost and Found kan kontaktes fra 8 til 12, alle ugens dage, på telefon 76505050
Udenfor åbningstid, er du velkommen til at sende en mail til lostandfound@bll.dk