Mistet eller beskadiget bagage
Problemer med bagagen?
Er din bagage ikke med ved ankomsten, eller er den blevet beskadiget under rejsen, skal du henvende dig ved Bagageservice. Her kan du selv lave en bagagerapport på automaterne eller få hjælp af personalet.
Efterfølgende kan du altid via flyselskabets hjemmeside følge din bagage ved at indtaste det rapportnummer, du modtager i lufthavnen.
Spørgsmål til bagagen kan stilles til Ankomstservice på mail ankomst@bll.dk.
Har du rejst med SAS, og har du brug for at kende status på udkørsel af din bagage skal du ringe til SAS på telefon +45 32 32 32 60.
Telefonen er åben fra kl. 08:00-22:00. Eller til Billund lufthavns bagageservice på telefon +45 76 50 52 34. Telefonen er åben fra kl. 08-10 og igen fra kl. 15-20.
Har du rejst med KLM, skal du ringe på telefon +45 70 10 07 47 eller til Billund Lufthavns bagageservice på telefon +45 76 50 52 34. Telefonen er åben fra kl. 08:00-10:00 og fra kl. 15:00 til 20:00
Har du rejst med Air France, skal du ringe på telefon +45 82 33 27 01 eller til Billund Lufthavns bagageservice på telefon +45 76 50 52 34. Telefonen er åben fra kl. 08:00-10:00 og fra kl. 15:00 til 20:00
Se filmen og få mere at vide om bagageregler og erstatningskrav.